English? press here

Let op: De schaaksimultaan is volledig uitverkocht!

Altijd al willen doen?

Schaken tegen de wereldkampioen!

30 januari kan het!

Wij zijn bijzonder trots dat de wereldkampioen Magnus Carlsen op maandagmiddag 30 januari 2017 naar het Sophia Kinderziekenhuis komt!

Tijdens dit evenement zal er een benefiet schaaksimultaan worden georganiseerd en krijgen 35 schakers de kans om tegen Magnus te schaken.

Wilt u één van deze 35 zijn en het tegen de wereldkampioen op nemen?

Door een bord te kopen à €1000 verzekert u uzelf van een plek op 30 januari.

Meedoen is 1000 euro, winnen onbetaalbaar!

Wilt u zelf niet schaken, maar draagt u het onderzoek naar craniofaciale aandoeningen wel een warm hart toe? Adopteer dan een bord voor €1000!

Zo geeft u een enthousiaste jonge schaker de kans het op te nemen tegen Magnus en steunt u Stichting Hoofdzaak en het Sophia Kinderziekenhuis in hun  missie!

De volledige opbrengst komt ten goede aan het onderzoek naar craniofaciale aandoeningen. Meer informatie over deze aandoening en het onderzoek vindt u hier.

Programma op 30 januari:

16.00  Inloop
16.40  Welkom &
Meet and Greet Magnus Carlsen
Start schaaksimultaan
Bekendmaking winnaar & Start Borrel
20.00  Afsluiting

Dit evenement vindt plaats in de hal van het Sophia Kinderziekenhuis, te Rotterdam. Er wordt zonder tijdsklok gespeeld.

Inschrijven of meer informatie? Mail naar m.cornelissen@erasmusmc.nl!

spohia kinderziekenhuis
stichting hoofdzaak logo