International Society of Craniofacial Surgery, 14-18 september 2015, Tokyo, Japan.

Aankomende september staat het wereldcongres binnen de craniofaciale chirurgie weer op de agenda. Deze keer is de plaats van handelen Tokyo, Japan. Het Craniofaciale team van het Sophia Kinderziekenhuis is wederom een van de hoofdrolspelers in het wetenschappelijke programma..

Voordrachten op uitnodiging:

How to evaluate results in Syndromic Craniosynostosis?

Irene Mathijssen – Proper timing for shunting and cranial expansion in early age In which age is shunting definitely required and how is decided?

Controversy and Consensus in Craniosynostosis Treatment; Defining the criteria of failure and success: How to evaluate results?

Marie-Lise van Veelen – Scaphocephaly Surgery: Proper age and Proper procedure-Pi procedure, H procedure, Spring-mediated cranioplasty, or One-staged Total Calvarial Reshaping.

Voordrachten onderzoekersteam stichting Hoofdzaak:

– Irene Mathijssen

– Marie-Lise van Veelen

– Hansje Bredero

– Marc van der Schroeff

– Priya Doerga

– Bianca Rijken

– Jacqueline Goos

– Bart Spruijt

– Caroline Driessen

– Joyce Florisson

– Martijn Cornelissen

De titels van de voordrachten zullen binnenkort online worden geplaatst.