14 oktober: Lancering kalender en benefietconcert Liesbeth List

In Algemeen

Liesbeth List zingt speciaal nog eens haar grote stukken waaronder repertoire van Edith Piaf, Jacques Brel, Mikis Theodorakis en Frank Boeijen. Daarnaast enkele verrassende en uniek duetten en solo-optredens van Ivo Niehe en Maarten Heijmans (speelt Ramses Shaffy in de gelijknamige AVRO TV-serie).

Na het concert vindt de presentatie en overhandiging plaats van de kalender 2014 van de Stichting Hoofdzaak met 24 prachtige, kráchtige en deels verrassende kleurenfoto’s. Van kinderen en volwassenen met een craniofaciale afwijking die kwetsbaar en stoer tegelijk in de lens kijken. In deze kalender poseren ze om en om met de bekende presentatoren Suzanne Bosman, Jack van Gelder, Wilfred Genee, Myrna Goossen, Dione de Graaff,  Hanneke Groenteman, Astrid Joosten, Nicolette Kluijver, Ivo Niehe, Matthijs van Nieuwkerk, Mart Smeets, en Albert Verlinde. Bij iedere gefotografeerde ook een bijzondere tekst: Bewogen, menselijke verhalen die niemand onberoerd laten, en ontboezemingen van twaalf presentatoren die zich van hun persoonlijkste kant laten zien! Na het concert tevens een veiling van vergrotingen van de kalenderfoto’s o.l.v. Mart Smeets en Dione de Graaff.

U kunt voor de avond kaarten reserveren à € 27,50 via de website van Schouwburg Het Park in Hoorn. Er is ook een exclusief Stichting Hoofdzaak-kaart à € 97,50,–. Dit bevat: Toegangskaart, pauzedrankje, DVD van Liesbeth List van het Carré Vedetten Gala, Kalender 2014 van de Stichting Hoofdzaak, 1 jaar donateurschap van de stichting en toegang tot after party (met 1 introducee en consumptiebonnen).
Kaarten: www.hetpark.nl

Voor de zakelijke markt zijn er speciale VIP-tafel packages met interessante en exclusieve arrangementen. Voor meer informatie stuur een bericht naar stichtinghoofdzaak@gmail.com

Actuele berichten

Neem contact op

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Vul uw zoekwoord in en geef Enter.