Dr. Martijn Cornelissen!

In Algemeen

Graag willen wij Martijn Cornelissen feliciteren, want onlangs was het zover, Martijn Cornelissen is gepromoveerd en gaat nu door het leven als Dr. Cornelissen. Zijn proefschrift gaat over unisuturale craniosynostose, oftewel kinderen waarbij één schedelnaad dichtzit. Tijdens de verdediging op campus Woudestein hield Martijn zich knap staande tegenover plastisch chirurgen, kinderartsen, gynaecologen en genetici. Na een uur zei de pedel de verlossende woorden: ‘Hora Est’, en was het officieel.

Begeleiders tijdens zijn promotie waren Professor Irene Mathijssen als promotor en dr. Titia Cohen als co-promotor. Door hun steun heeft Martijn de afgelopen jaren veel waardevol onderzoek kunnen doen naar de behandeling en vroege opsporing van unisuturale craniosynostose. Veel patiënten nu en in de toekomst zullen veel profijt hebben van zijn werk.

Dit onderzoek is mede tot stand gekomen door financiële steun van Stichting Hoofdzaak en Fonds NutsOhra. Martijn heeft zich tijdens zijn promotie veel ingezet voor de Stichting Hoofdzaak. Dankzij hem hebben wij veel kansen kunnen creëren voor nieuwe onderzoeker die momenteel druk bezig zijn met hun onderzoek. Wij willen Martijn van harte feliciteren met zijn promotie en hem het allerbeste wensen voor zijn carrière als plastisch chirurg.

Actuele berichten

Neem contact op

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Vul uw zoekwoord in en geef Enter.