Jaarverslag Craniofaciaal Centrum Nederland 2015 online!

Het jaarverslag van 2015 staat online! Afgelopen jaar werd er in het Erasmus MC – Sophia Kinderziekenhuis weer hard gewerkt om de behandeling van craniosynsotose te optimaliseren. In het jaarverslag vindt u onder andere de aantallen operaties die zijn uitgevoerd, maar ook al het onderzoek wat mede door de steun van Stichting Hoofdzaak kan worden uitgevoerd. (pagina 27 en verder)

Stichting Hoofdzaak is ontzettend trots op wat er afgelopen jaar weer is neergezet, maar kijkt alweer vooruit! Ook dit jaar wordt het nodige onderzoek gedaan, van prenatale detectie tot aan de optimalisatie van de behandeling en kwaliteit van leven! Uiteraard kunnen we daarbij uw steun heel hard gebruiken, klik hier en kijk hoe ook u donateur kunt worden!